Fiţi, mă, bărbaţi

Un titlu destul de sugestiv dat fiind faptul că mulţi dintre voi vă simţiţi cu musca pe căciulă când vi se sugerează acest important aspect.
De ce spun asta? De ce am putu să fac un asemenea comentariu?
Păi poate pentru simplul fapt că aţi cam merita să vă mai aducă cineva cu picioarele pe pământ.. Credeţi că dacă v-aţi născut „înzestraţi”, vă dă dreptul să faceţi ce vreţi voi? Vă înşelaţi amarnic!

Dar ca să intru mai adânc în problemă, am să încep scurta istorisire.
Vreau să ştiu şi eu părerea voastră de masculi alfa ce sunteţi: ce înseamnă pentru voi o relaţie (amoroasă)?

Înseamnă să fiţi trup şi suflet implicaţi în ceea ce consideraţi ca la momentul de faţă reprezintă tot ceea ce-mi doresc sau înseamnă să sar ca iapa în patul a cât mai multe domniţe?

Explciaţi-mi voi, dragi bărbaţi, de ce înşelaţi? Cum vă simţiţi atunci când faceţi asta?
Cum puteţi să faceţi asta când aveţi acasă tot ceea ce aveţi nevoie, presupunând?

De ce atunci când o femeie înşeală este o c***ă, dar când un bărbat o face… e bine venit?!

De curând am fost martora unei astfel de întâmplări. Cunoşteam ambele părţi participante, dat fiind faptul că frecventăm acelaşi cerc de persoane.

El, un vlăjgan la 2m, băiat calumea, băiat inteligent cu care nu îţi este ruşine să mergi pe stradă şi de la care, la prima vedere şi discuţie, ai putea spune că ai avea pretenţii.
Ea.. o tipă simplă căreia nu îi place prea mult să iasă în evidenţă, iar lucrurile care nu îi prezintă interes, nu o atrag.

Noi fiind mai apropiate, a început să îmi povesteacă aşa zisa ei romanţă. Ştiţi şi voi cum suntem noi fetele: mai o bârfă, mai o cafea, mai un crac pe afară…

Şi începe ea şi îmi spune că a început să vorbească cu vlăjganul de 2m într-o seară când mai mulţi dintre noi eram ieşiţi în oraş. Totul roz şi frumos până când a aflat că acesta are pe cineva.
STOOP,; STOOOP …. FRÂNĂ!!! Băi, Bobiţă!! Ce facem aici?!

Eu, fire curioasă aşa de felul meu, am întrebat-o ce a făcut în momentul în care a aflat teribila veste, iar ea mi-a răspuns că a fost foarte clară în ceea ce priveşte intenţiile ei şi că nu i se pare normal ca el, băiat aproape la casa lui, să procedeze aşa.
Dar cum băieţeii din ziua de azi vin la pachet şi cu puţină vrăjeală, aşa a fost şi în cazul de faţă.

Am rugat-o să continue povestioara şi în continuare mi-a spus că au început să vorbeasă mai mult şi mai mult şi să se apropie şi mai mult încât până la urmă au ajuns să investească sentimente şi de aici nebunia..

Au ajuns în situaţia în care nu ştiau în ce direcţie să o ia, dar un lucru era cert: niciunul nu voia să-l piardă pe celălalt.
Dar, cum decizia nu îi aparţinea ei pentru că nu fata era problema în acest trio amoros, băiatul nostru frumos a luat în sfârşit decizia finală: aceea de a continua cuuu MUZICĂ PE FUNDAL iubita lui.
Da, acea fată care îl aştepta frumos acasă, în aşternuturi, de fiecare dată şi care nu bănuia şi sunt convinsă că nu o face nici acum.

Şi acum vin eu şi te întreb pe tine că poate nu ştiu, poate vei avea ocazia să citeşti asta cândva.
Dacă în scuzele folosite de tine faţă de prietena mea şi-a putut face loc faptul că nu îi poţi face rău iubitei tale, ei cum ai putut să îi faci? Sau ea nu e tot om? Sau nu e iubita ta şi doar ea are parte de tratamentul acesta, nu? Okk..

Dă-mi voie să îţi spun că nu ţi-ai jucat bine cărţile, băiatul meu şi că (da, nu te aştepţi la asta) nu ea este aleasa ta. Poate nici prietena mea nu ar fi fost, dar cert este că nici ea nu este. Şi ţi-e teamă să vezi asta şi să îţi asumi faptul că ai făcut o greşeală faţă de ea. O greşeală pe care tu nu vrei să i-o recunoşti, dar te complaci în continuare în aşa zisa relaţie perfectă pe care crezi că o ai.
Dar hai să îţi spun eu că atunci când ai făcut un gest ca acesta, nimic nu va mai fi la fel. Poate tu aşa crezi, dar atunci înseamnă că nu o iubeşti aşa cum ai susţinut, dacă te poţi preface că nimic nu s-a întâmplat şi revin la ce am spus mai sus … nu ea este aleasa.


Sinceritatea este o virtute şi nu mulţi beneficiază de ea.

Cum poţi să dormi noaptea-n pat lângă, să-i şopteşti iubire veşnică, iar tu nu cum mult timp în urmă ai fost în cearşafurile altei femei?
Aşa că vin şi te întreb: ce bărbat eşti tu?

Ce bărbaţi sunteţi voi? Aşa sunteţi toţi sau veniţi acum un nou update de nesimţire şi prostie crasă?

Lasă un comentariu